Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) 1 stanowisko

490.77

Opis

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);obsługa wielu walut na ofertach;planowanie i wykorzystywanie promocji;planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);oznaczanie obiektów flagami;możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Ceneo

Komputery

Oprogramowanie

Programy biurowe

Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) 1 stanowisko

rca
, rtv euro agd godziny otwarcia
, samsung tab s 6
, tanie smartfony do 300 zł
, lodówka media markt
, navitel mr250
, zewnętrzna karta graficzna
, widi intel
, elitebook 8470p hp
, logitech mouse
, słucham radia
, intel core i3

yyyyy